所有分類

頭像

laila cmat

laila cmat

詳細個人資料

3.8

13評價

9y 4m

已加入

3.8

13評價

9y 4m

已加入

商品

@lailacmat無產品

@lailacmat無產品

而家Follow @lailacmat,一有產品上架,你就留意到啦!

評論

3.77

(13 評價)
頭像
myadaania賣家的評價7 年前

A very easy and understanding person.

頭像
hhah93賣家的評價8 年前

Great buyer to deal with! Pleasant transaction! Thank you!

頭像
zanisma賣家的評價8 年前

Great buyer..sangat penyabar walaupun parcel dpt lambat sb pos xbaper nak laju..payment sepantas kilat..hope to deal with u again sista

頭像
hanishopingg賣家的評價8 年前

Tq sudi shopping

頭像
bethpreloveds賣家的評價9 年前

Prompt and speedy transaction! Decisive and easy to deal with. Thank you for your purchase and keep up the good work👌🏼

頭像
pshellyh賣家的評價9 年前

Nice buyer keep her promise...Thank you very much & hope to deal with you again😊

頭像
technician.petisejuk賣家的評價9 年前

Dengki dgn penjual lain..saya mana ada jual tv...nak bohong pun agak2 laa...kesian tgok org melayu mcm awak...

lailacmat Clock Icon 9 年前

You jual apa? I sudah cari conversation dgn you. Tak ada? Boleh reply balik? Yg bawah, lain hal, sorry. You cakap nk datang hantar, I sudah stanby di rumah malam ni,. Lepas tu cakap tak jadi pula, I punya tv rosak, mahu beli baru, Buat apa saya dengki dengan penjual, Apa yg saya dapat? I ada bukti whatsap you. Kalau cakap tak mahu dtg, tak payah janji mahu hantar. .dah lar penyewa baru akan masuk esok, TV rosak. Kalau x mahu jual, x payah janji dgn org mahu jual. Thanks.

頭像
mohdadzim90賣家的評價9 年前

Great buyer to deal with!

頭像
gloomyface賣家的評價9 年前

Great buyer to deal with! Speedy replies. Thank you!🙂

頭像
zahra.here賣家的評價9 年前

Great buyer to deal with! Tak cerewet , serious buyer dan senang berurusan.. thanks sis 💋🙏🏼xoxo 😘

頭像
shoonie.k賣家的評價9 年前

I hate leaving negative feedbacks & I rarely do so! But this buyer is plain time wasting. You don’t make an offer on an item & then tell the seller that you’re not interested because of postage. This is not how Carousell works, you only make an offer once you’re sure on buying item. & please, be careful of your words, I did not “paksa” you to beli. And your way of communication makes me “tak sabar” & not because you tak beli + you were being sarcastic! Overall: horrible experience.

頭像
herstep賣家的評價9 年前

not serious buyer, make an offer then said no enough budget.. just playing around😑

lailacmat Clock Icon 9 年前

Yer, semalam saya belum cukup duit, tapi puan sudah coment macamtu, jadi oklah. Saya sudah beli yg baru, dari Koleksi, Terima Kasih,. Kalau nak menjual, mestilah sabar, dan jgn anggap yg bertanya semua akan beli, Macam kita juga, tanya dan servei, baru beli, sbb duit yg dikeluarkan dari poket kita, bukan org lain. Apapun terima kasih memberi komen.

頭像
sokmo86賣家的評價9 年前

Not serious. Just Toying around

lailacmat Clock Icon 9 年前

Saya sudah dapat harga paling murah di lazada, Sebagai Customer, tak salah bertanya, Takkan nak terus beli. Terima kasih, atas komen anda.

Followers

134

Follow 緊

60

會員

9y 4m

回覆率一般