Farah 5690
詳細個人資料
4.2
5評價
3y 5m
已加入
4.2
5評價
3y 5m
已加入
商品
@farah5690無產品
而家Follow @farah5690,一有產品上架,你就留意到啦!
評論
4.20

2

1

1

1


Great communication
Received the item as listed. Very comfortable. Condition is 9/10 with minor defects on the sole but worth the price. Seller was very helpful and responsive! Thanks a lottttt


Dr Martens Jorge RVE Leather
RM160
TQ dear ☺️🫶🏻

Horrible experience.item in very bad condition.. photo ads misleading, letak gbr yang cantik padahal dah scratch teruk..seller pun perangai teruk sgt cakap saya yg scratched kan.for what??? And lansung takde say sorry, keep on saying calar sikit je, anyway i’ve changed lense kat kedai but seller cakap saya tipu 🙄 Gbr 1st, seller ads, 2nd item yg saya dapat, gbr last, bukti receipt saya tukar kan🤦♀️



Brg preloved Mmg Ada defect, sebelum beli Tanya dulu condition yee . Gambar yg first bawah lampu dan sebelum saya postage xde seteruk mcm to mgkn dia bgtaw dia x buat tapi pergi kedai x tahu dia buat lagi nampk teruk mcm to 🫵🏻 Dan lagi Satu bgtaw kat saya duit yg x halal beli dan Doa saya excident dan sakit orang yang paling xde agama dan kurang Adab kurang ajar 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 Alhamdullilah hingga Saat nie saya masih lagi dalam jagaan Allah 😊 Moga Doa itu berbalik pada you balik . Aamin Ya Allah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻

Thank You , senang deal 👍🏻🫶🏻


Unique listings

Above and beyond

Knows their stuff

Great communication
Akak yang spotting,sy doa kan akak murah rezeki dan sht slalu,ty kak lebih kurang kira halal ye

Preloved Supreme x Louis Vuitton Teddy Bear 🧸
RM150
Alhamdullilah Adeq, terima kasih ye bli , Buyer yg sgt baik 🫶🏻

Easy deal seller, condition item pun cantik sangat. Thankyouu

Baju kebaya baby New born (New)
RM20
Thank you sis ☺️🫶🏻
Followers
16
Follow 緊
4
會員
3y 5m
回覆率一般
