Ana Sofea
詳細個人資料
4.2
33評價
2y 5m
已加入
4.2
33評價
2y 5m
已加入
商品
@anasofea1292583無產品
而家Follow @anasofea1292583,一有產品上架,你就留意到啦!
評論
4.15

16

11

13



Amazing chat

Fast and decisive

Easygoing buyer
Smooth transaction. Thank youuuu sis 💕


Amazing chat

Fast and decisive

Easygoing buyer
Easy to deal with and very understanding. Looking forward to have another deal with her 😁




Amazing chat

Easygoing buyer
easy going and friendly buyer, thank you for buying !!

It was a pleasant dealing experience. She is a genuine and keen buyer. Prompt payment, look forward to future transactions❤️


Fast and decisive

Easygoing buyer

Amazing chat
Easy going buyer , thanks to your support



backed out buyer. not recommended at all. making a lot of excuses to pay and did not keep her promise. and not updating when to pay. since she didn't inform when to pay, i uploaded new advertisement for the item as to prevent me from losing potential buyers. eventhough so, i refunded her booking deposit because honestly, i just want a peace of mind and doesn't want to continue dealing with her.BAD

Penipunya..bila masa u beli bag dgn i?ade proof ke?ade transaksi bank in duit kat i ke? Tak baik tipu..I report polis la since da fitnah macam2..yang i ingat paksa i suruh accept the offer and put under reserve (rupanya ade niat jahat).lupa brand ni emel receipt pada purchaser dia..bolehla retrieve balik receipt.biar polisla buat keje..polis pun ade details u..nama penuh..ic..alamat
追加評價
Memang sah dia ni gila.Beli bag dgan i pun tak.pastu rv kata pakai acc husband la apa..betul2 ade mental issue perempuan ni..KPDNKK?adoii nama kementerian pun salah..tunjuk bukti boleh x u ada beli bag dgan i?eh lupa ade masalah mental sebab tu asyik meroyan and meracau fitnah orang..minat sangat kat i sampai meratib hari2 stalk page orang..sasau sungguh..biarla polis plak buat keje lepas ni..
2 年前(已編輯)Wow www dasyatt... Ohh... Ok darling.. Kite tgk ya... And biar kpdnkk check semua bag u yg fake Tue... Oh.. Kelakar btl.. Sejak i review jual bag fake. Berapa ye u suruh org review u.. Ohh bag authentic.. Tq seller... Hahaha... Okok.. Wait and see... Kpdnkk help me pls.. 😁 Hahaha... Wait and see... U ke I yg gila 😊

Initially,i dont leave review because there is no transaction between us.After series of harassing,i decided to call off the deal and ask her to return my handbag(demand to keep without deposit)this is not what we agree at early conversation.She goes crazy and left ILLEGIT review as if she is subject matter expert in determining the authenticity of handbags.A SCAMMER!TAKING ADVANTAGE!A SLANDER!
追加評價
La masih sasau rupanya..masih follow page i. Padahal x beli apa2 pun. Duk hari2 tgok page i..adoii get a live la..lupa orang ada masalah mental memang mcm ni..hahaha..really make my day..mengaku beli bag lv..adoii..dalam mimpi la kot..kalau minat kat i cakap jela janganla meratib/meroyan macam orang sasau..kesian..umur 34 tahun da giler..banyak aniaya orang sangat kot sebab tu jadi sewel
2 年前(已編輯)Hahaha... PENIPU BESAR!!!! Hati2 semua Dia nie Scammer!! Jual bags FAKE!!!! I beli dgn dia lv... Bila bags sampai I minta nk bawa pergi check... Sama ada ori OR not..pastu Dia marah ..and lg satu.. Dia ada MENIPU seorang perempuan chiness ..Girl chines tu Pun teekena tipu dgn dia juga. Sbb Bag FAKE!.. So gambar2 bag lv yg dia dh jual. Semua dia delete listings..so dia naik angin sbb i review dia and bgtau Chinese tu yg dia jual fake!..

Dont let this buyer buy your item! Made offer. Drove all the way from Puncak Alam to Kajang to meet up, ended up she asked so many irrelevant questions. Beware. SCAMMER!



Amazing chat

Fast and decisive

Easygoing buyer
Easygoing and not fuzzy buyer. She makes fast decisions, and I enjoy a smooth deal with her. ✨️👜

Seller cakap authentic tapi xde proof dan minta buat entrupy sendiri dgan kos sendiri. Confident cakap da jual banyak bag tpi suruh bagi 1 bukti pun susah.
Authentic 💯speedy30
RM2,300
Haha... Kesian.. Tak pernah pakai and tak pandai check ori OR not.. Jgn beli kat sini... 😁


Easygoing buyer

Amazing chat

Fast and decisive
Easy to deal, fast transaction and honest. Will repeat dealings if any.


She is a scammer pls do not trust her
追加評價
She will make offer and once you accept she will give reasons to postpone. Then when u say u can't wait after 10 days she will say sell to other people and that she cannot do it now. Don't trust her and reserve without a deposit
2 年前(已編輯)Why u cakap i scammer!!!!!! Adakah u Bank IN pada I????? Tidak Kan???? U ni sudah hilang akal Ke?? Ohh ya maybe u indiaan U tak tahu dosa?!!!! I tak nak beli u punya bag! U claimed i scamm u??? Wei giler ke? I tak jd beli dgn u U cakap I scam??? Gila ini org... Dari awal I tahu u tak btl. Sbb tu I tak jd Deal dgn u!!!
Followers
30
Follow 緊
118
會員
2y 5m
回覆率一般
